38 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Materiał obudowy: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
27,89
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
27,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451795601
51,98
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
51,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451796101
59,95
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
59,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451796201
67,36
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
67,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291781401
126,46
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
126,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
109,97
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
109,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336080
Dla numeru oe: 6r0145834f
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
71,77
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
71,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1000360094
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Przewód turbosprężarki: Strona gorąca
74,97
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
74,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV430
Ciężar [kg]: 0.19
66,19
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
66,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.35
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica powietrza doładowującego do przewodu rurowego, zimna strona
71,53
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
71,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do bloku silnika, zimna strona
70,07
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
70,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 185
Rozwiń więcej danych
33,38
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
33,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA053028030
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
87,00
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
87,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,63
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
70,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103570
88,69
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
88,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 60
Wysokość [mm]: 50
36,48
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
36,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 285
Rozwiń więcej danych
55,75
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
55,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291780501
44,56
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
44,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Ciężar [kg]: 0.38
Rozwiń więcej danych
68,85
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
68,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPAU048
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
53,57
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta SEAT TOLEDO IV należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.