39 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 60
Wysokość [mm]: 50
36,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
67,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 185
Rozwiń więcej danych
33,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
33,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 145
Rozwiń więcej danych
75,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
75,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 385
Tylko w połączeniu z: Bhc1004, bhc1108, bhc1109, fhc1004, fhc1108, fhc1109
Rozwiń więcej danych
120,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
120,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451796201
53,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
53,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291780501
44,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
44,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103570
93,89
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
93,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Długość [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
26,47
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
26,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451795801
92,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
138,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do bloku silnika, zimna strona
66,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
66,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.35
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica powietrza doładowującego do przewodu rurowego, zimna strona
70,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291781401
177,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
177,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 125
Rozwiń więcej danych
28,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
28,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451795601
51,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
51,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451796101
82,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
82,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 285
Rozwiń więcej danych
55,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
55,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6r0145832e
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
66,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śruba, z pierścieniem uszczelniającym
74,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
74,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta SEAT TOLEDO IV należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.