38 produktów
Wybierz auto
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 125
Rozwiń więcej danych
28,37
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
28,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 185
Rozwiń więcej danych
33,71
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
33,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do bloku silnika, zimna strona
67,15
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
67,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
139,87
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
139,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 60
Wysokość [mm]: 50
36,54
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
36,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336261
Dla numeru oe: 6r0145828d
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
41,78
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
41,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6r0145832e
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
66,78
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
66,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,85
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
77,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1000360094
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Przewód turbosprężarki: Strona gorąca
75,70
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
75,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.35
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica powietrza doładowującego do przewodu rurowego, zimna strona
71,45
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
71,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV430
Ciężar [kg]: 0.19
66,27
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
66,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Materiał obudowy: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
28,76
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
28,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,39
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
61,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, na dole
Ciężar [kg]: 0.41
63,72
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
63,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291781401
127,69
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
127,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451795601
52,49
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
52,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451796101
60,53
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
60,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451795801
93,64
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
93,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 385
Tylko w połączeniu z: Bhc1004, bhc1108, bhc1109, fhc1004, fhc1108, fhc1109
Rozwiń więcej danych
121,46
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
121,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291780501
44,99
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
44,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta SEAT TOLEDO IV należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.