Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do SEAT TOLEDO IV

24 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 33 10 4301

Dla numeru oe: 03k 906 051

Ciężar [kg]: 0.027

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15150

Ilość biegunów: 4

Kolor obudowy: Czarny

122,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

122,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

55,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

102,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

102,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0103

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

70,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

70,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV348

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

49,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

44,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

44,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FACET 10.3327

Ciśnienie od [kpa]: 28.9

Ciśnienie do [kpa]: 400

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

96,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

96,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 177789

Dla numeru oe: 03k 906 051

Ciężar [kg]: 0.027

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

64,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

43,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

43,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0118

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

65,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

65,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FACET 10.3318

Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5

Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5

98,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

98,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10135

Ilość podłączonych styków: 4

81,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

81,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 16133

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 48500

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

97,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

97,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106023

Ciężar [kg]: 0.026

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

93,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-005

Ilość biegunów: 4

Ciśnienie od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

46,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

224,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

224,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

76,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

76,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10118

Ilość podłączonych styków: 4

98,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

98,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT TOLEDO IV

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu SEAT TOLEDO IV

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SEAT TOLEDO IV. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

SEAT TOLEDO IV – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie SEAT TOLEDO IV, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie SEAT TOLEDO IV

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.