123 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,70
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
38,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0 129 618 bq
49,04
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
49,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5n0145828e
55,21
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
55,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0 145 770 ah
159,13
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
159,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
48,57
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
48,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0145834n
Masa [g]: 434
140,28
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
140,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.103
Długość opakowania [cm]: 7.8
Rozwiń więcej danych
39,80
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
39,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
109,24
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
109,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 60
Wymiar gwintu: M 8
Rozwiń więcej danych
27,60
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
27,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.58
133,81
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
133,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej na dole
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
101,61
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
101,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
71,76
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
71,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, na dole
Ciężar [kg]: 0.38
92,77
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
92,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, na dole
Ciężar [kg]: 0.14
Rozwiń więcej danych
49,95
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
49,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
137,07
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
137,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
273,40
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
273,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 1k0145834ap
Masa [g]: 408
68,78
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
68,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
Rozwiń więcej danych
146,26
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
146,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,29
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
73,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Technika połączeń: Oe push connector
Długość [mm]: 352
Rozwiń więcej danych
306,06
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
306,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW BEETLE należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.