Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW BEETLE

61 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

DR.MOTOR AUTOMOTIVE
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
NTY
ABAKUS
SKV
MAHLE
METZGER
PIERBURG
TOPRAN
VAICO
AIC
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 177035

Ciężar [kg]: 1.515

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

444,43

zł/szt.

Kraków: czw. 11.12

U ciebie: czw. 11.12

444,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik klap kolektora FEBI BILSTEIN 178355

Ciężar [kg]: 0.02

Zdjęcie producenta: 1

140,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

140,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.06870.02.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

455,78

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

455,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100030

Tryb pracy: Elektroniczny

518,64

zł/szt.

Kraków: czw. 11.12

U ciebie: czw. 11.12

518,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

362,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

362,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący TRUCKTEC AUTOMOTIVE 07.14.259

Dla numeru oe: 03l 129 711 e

387,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

387,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ABAKUS 123-00-007

Numer komponentu: 123-00-007

312,70

zł/szt.

Kraków: czw. 11.12

U ciebie: czw. 11.12

312,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

294,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

294,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

310,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

310,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
AIC 58841Set

AIC 58841Set

AIC58841Set

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z elektrozaworem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

714,18

zł/szt.

Kraków: czw. 11.12

U ciebie: czw. 11.12

714,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego ERA 556303A

Ilość połączeń: 5

440,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

440,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

425,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

425,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ABAKUS 123-01-001

Tryb pracy: Elektroniczny

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

205,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

205,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

260,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

260,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego MEAT & DORIA 89131

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Ilość biegunów: 5

362,38

zł/szt.

Kraków: czw. 18.12

U ciebie: czw. 18.12

362,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

516,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

516,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
VAICO V10-5269

VAICO V10-5269

VAIV105269

Urządzenie sterujące: Ze zintegrowanym czujnikiem dla zasobnika paliwa

Materiał obudowy: Poliamid 6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 371,16

zł/szt.

Kraków: czw. 18.12

U ciebie: czw. 18.12

1 371,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 17-0130

Rodzaj paliwa: Benzyna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

254,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

254,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

349,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

349,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

848,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

848,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW BEETLE

Kolektor ssący w aucie VW BEETLE

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW BEETLE. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW BEETLE może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW BEETLE – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW BEETLE, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW BEETLE?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW BEETLE może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW BEETLE. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.