61 produktów
Wybierz auto
428,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
428,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
574,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
574,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
472,90
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
472,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
140,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9174JPN
Ilość biegunów: 5
303,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPYSTB20054
Ilość biegunów: 5
257,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170300
Dla numeru oe: 03l129711e
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
518,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
518,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
284,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
284,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA89452
516,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
516,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21803K
386,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
386,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21803
744,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
744,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21804K
355,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
355,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21801
349,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
349,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21807
294,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
294,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21817
Dla numeru oe: 06h906283b
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
459,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
459,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21824
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z materiałem mocującym
464,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
464,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21836
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
484,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
484,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21841
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elementu nastawczego
416,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
416,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
490,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
490,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV028
304,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
304,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW BEETLE. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW BEETLE może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW BEETLE, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW BEETLE może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW BEETLE. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.