Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
7 produktów
Wybierz auto
76,62
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
76,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,85
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
66,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
137,32
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
137,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Ciężar [kg]: 0.23
98,21
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
98,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 04l145822h
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
70,91
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
70,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
177,68
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
177,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
126,58
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
126,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW CRAFTER II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.