79 produktów
Wybierz auto
Materiał: Guma
Masa [g]: 138
40,21
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
40,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
85,23
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
85,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
Rozwiń więcej danych
69,45
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
69,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Dla numeru artykułu: 6r0145828a
47,40
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
47,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Materiał obudowy: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
27,89
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
27,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451795601
51,98
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
51,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451796101
59,95
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
59,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451795901
58,21
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
58,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451796201
67,36
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
67,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291780501
44,56
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
44,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291781401
126,46
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
126,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11291787601
404,40
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
404,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Masa [g]: 150
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
122,96
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
122,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa filtra powietrza, wlot, z przodu
Materiał: Tworzywo sztuczne
53,13
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
53,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 185
Rozwiń więcej danych
33,38
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
33,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451795801
92,74
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
92,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451795701
49,16
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
49,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPAU048
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
53,57
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA053028030
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
87,00
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
87,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
92,34
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
92,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW POLO V należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.