Powiadom mnie o dostępności

Chłodnice EGR do VW POLO V

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Chłodnica  recyrkulacji spalin PIERBURG 7.09720.00.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

710,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

710,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

388,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

388,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

218,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

218,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

224,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

224,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Chłodnica  recyrkulacji spalin MEAT & DORIA 88742

Dla numeru artykułu: 88742

211,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 26.06

211,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

339,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

339,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Chłodnica  recyrkulacji spalin MAHLE CE 1 000P

Długość [mm]: 210

Szerokość [mm]: 220

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 182,92

zł/szt.

Kraków: pon. 30.06

U ciebie: pon. 30.06

1 182,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Chłodnica  recyrkulacji spalin HART 563 134

Tryb pracy: Elektryczny

178,97

zł/szt.

Kraków: pon. 30.06

U ciebie: pon. 30.06

178,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Chłodnica  recyrkulacji spalin PIERBURG 7.09720.01.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

957,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

957,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Chłodnica  recyrkulacji spalin PIERBURG 7.09720.02.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

957,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

957,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

595,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

595,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW POLO V

Chłodnica EGR do samochodu VW POLO V – maksymalnie skuteczna recyrkulacja spalin

VW POLO V wykorzystuje chłodnicę w układzie EGR, dzięki czemu może obniżać temperaturę spalin przed ich ponownym wprowadzeniem do komory spalania. W efekcie zwiększa się gęstość spalin, co poprawia wydajność układu EGR i zmniejsza emisję szkodliwych związków do atmosfery. Schłodzone spaliny o wyższej gęstości obniżają też temperaturę w komorze spalania, co poprawia wydajność chłodzenia silnika. Awaria chłodnicy EGR może powodować problemy, które prowadzą do poważniejszych uszkodzeń oraz niepotrzebnych wydatków.

Działanie chłodnicy spalin w aucie VW POLO V

Spaliny przepływające przez chłodnicę w układzie EGR samochodu VW POLO V są transportowane kanałami, które od drugiej strony mają kontakt z płynem chłodniczym. W efekcie nadmiar temperatury ze spalin jest przekazywany poprzez ścianki kanałów do płynu chłodniczego. Gdy schładzanie spalin jest zbędne – np. przed osiągnięciem temperatury roboczej silnika lub w trakcie wypalania filtra DPF, układ wykorzystuje kanały obejściowe do transportu spalin. Dzięki temu nie obniżają one temperatury podzespołów w sytuacjach, gdy stanowi to utrudnienie ich pracy.

Czym objawia się awaria chłodnicy EGR do VW POLO V

Chłodnica spalin nie jest uznawana za część eksploatacyjną – nie ma sztywno określonego okresu wymiany tego podzespołu w aucie VW POLO V. Spaliny są jednak żrące, przez co z czasem ścianki kanałów do ich transportu ulegają osłabieniu. Z drugiej strony ścianki mają kontakt z płynem chłodniczym – niewłaściwy środek może powodować ogniska korozji. W efekcie może dojść do rozszczelnienia chłodnicy spalin.

Uszkodzona chłodnica EGR w samochodzie VW POLO V powoduje przedostawanie się spalin do płynu chłodniczego – ciśnienie w układzie wydechowym przewyższa ciśnienie w układzie chłodzenia. Wówczas objawy awarii mogą być mylące i mogą zostać uznane za efekt pękniętej uszczelki pod głowicą, co prowadzi do zbędnych i dosyć wysokich wydatków. Dlatego po wykryciu spalin w płynie chłodniczym samochodu VW POLO V warto przeprowadzić również diagnostykę chłodnicy spalin przed podjęciem dalszych działań.