Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW POLO V

16 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: MAX170280

MAXGEAR 17-0280

291,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektroniczny, Specyfikacja: Sensor, uwzględnić informację serwisową: 1, Przestrzega...
641,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z elementem nastawczym, z uszczelnieniami
373,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABA12301003

ABAKUS 123-01-003

Tryb pracy: elektroniczny, Rodzaj paliwa: benzyna
229,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV49SKV061

ESEN SKV 49SKV061

470,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV49SKV040

ESEN SKV 49SKV040

318,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny, Rodzaj zaworu: zawór przełączający
107,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami
657,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektroniczny
530,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami
247,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, bez elementu nastawczego
409,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBKSSK000

NTY BKS-SK-000

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Ciężar brutto [kg]: 3.07
230,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABA12300007

ABAKUS 123-00-007

Numer komponentu: 123-00-007
343,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DRMDRM21802

DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21802

285,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DRMDRM21801

DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21801

427,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami
720,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Kolektor ssący w aucie VW POLO V

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW POLO V. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW POLO V może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW POLO V – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW POLO V, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW POLO V?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW POLO V może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW POLO V. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.