Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do VW TRANSPORTER IV

31 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: w srodku, Ciężar [kg]: 0.32
65,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej u góry, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Artykuł uzupełniający /...
38,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 313, Tylko w połączeniu z: BHC1003, BHC1106, BHC1107, FHC1003, FHC1106, FHC1107, ...
57,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 701145828, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wlot
88,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kształt: zgięty
38,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
45,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
64,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 701145828E, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wlot
48,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.37, średnica wewnętrzna [mm]: 53, średnica zewnętrzna [mm]: 65, Zdjęcie produc...
84,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu z lewej, na dole, Ciężar [kg]: 0.3
59,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, z przodu po prawej, Ciężar [kg]: 0.32
61,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
211,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: PE (polietylen)
53,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: PE (polietylen)
55,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: PE (polietylen)
23,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: za turbosprężarką, Kolektor dolotowy, po stronie silnika, Materiał: Guma z wkł...
41,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kształt: zgięty
63,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 701145832A, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
66,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, z przodu, Ciężar [kg]: 0.06
40,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.18, Masa [g]: 180
40,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie VW TRANSPORTER IV?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu VW TRANSPORTER IV?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW TRANSPORTER IV należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

VW TRANSPORTER IV – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.