Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VW TRANSPORTER IV

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.026

Ilość połączeń: 4

54,16

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

54,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

63,65

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

63,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

42,89

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

42,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

43,45

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

43,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,47

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

129,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

49,34

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

49,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,72

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

53,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,12

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

61,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość podłączonych styków: 4

96,58

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

96,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

123,74

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

123,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

139,23

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

139,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

51,14

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

51,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

135,28

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

135,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW TRANSPORTER IV

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VW TRANSPORTER IV

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VW TRANSPORTER IV. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VW TRANSPORTER IV – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VW TRANSPORTER IV, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VW TRANSPORTER IV

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.