42 produktów
Wybierz auto
0396SS10959
Ilość podłączonych styków: 3
54,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0068OYO
55,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 96253544
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
56,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953112
81,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
68,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
68,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
101,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
101,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
35,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPDW003
33,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
33,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0041JPN
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
54,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPDW006
28,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
48,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
48,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
49,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847136010
63,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
63,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847207010
52,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005019
Rezystancja [ohm]: 690
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
27,63
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
27,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1235547
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
116,42
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
116,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 96325867
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
46,42
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
46,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 690
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
104,21
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
104,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
76,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
76,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie DAEWOO, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów DAEWOO z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie DAEWOO czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach DAEWOO sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach DAEWOO nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.