63 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
73,78
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
73,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10869
Ilość podłączonych styków: 2
60,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
60,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
33,96
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
33,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986280477
77,95
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
77,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847174010
71,28
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
71,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,05
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
82,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
123,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
123,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
103,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
103,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
70,69
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
70,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847199010
95,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
95,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
89,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
36,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
36,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 325
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
114,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
114,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwarancja: 5 lat gwarancji
70,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
70,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV500
38,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
38,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
58,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 31319621
Długość przewodu [mm]: 245
Rozwiń więcej danych
119,41
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
119,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM57217
Ciężar [kg]: 0.001
Zdjęcie producenta: 1
58,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
58,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV25721180
96,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
96,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005041
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
35,44
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
35,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie FORD S-MAX, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów FORD S-MAX z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie FORD S-MAX czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach FORD S-MAX sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach FORD S-MAX nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.