38 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
115,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
237,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
237,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
400,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
400,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117550
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
174,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
388,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
388,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA55948720
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
438,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
438,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV2301
260,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
260,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV2303
108,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554000
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
516,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
516,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA33102906
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
142,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
170,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
170,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Liczba aktywnych styków: 2
219,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
219,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899152
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
144,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
144,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV050
142,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
142,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEFRVV000
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
116,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV045
159,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427000310
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
692,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
692,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117530
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
226,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
226,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
115,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554007A
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ilość połączeń: 2
100,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. FORD S-MAX wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód FORD S-MAX charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie FORD S-MAX powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.