37 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
113,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
231,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
231,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
400,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
400,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117550
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
174,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
115,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
164,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117530
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
221,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
170,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
170,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117330
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
141,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
141,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2300
137,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
137,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Liczba aktywnych styków: 2
214,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
214,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554000
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
516,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
516,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
121,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2301
254,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
254,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV2302
184,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2303
105,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Exhaust
368,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
368,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV045
152,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV044
111,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.172
Rozwiń więcej danych
140,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
140,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. FORD S-MAX wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód FORD S-MAX charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie FORD S-MAX powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.