38 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
108,57
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
108,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117550
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
196,65
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
196,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
407,01
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
407,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
234,65
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
234,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
131,61
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
131,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA55948720
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
448,87
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
448,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554000
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
615,75
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
615,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Exhaust
392,12
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
392,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV2300
141,48
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
141,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEFRVV000
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
89,13
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
89,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV050
151,26
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
151,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
166,64
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
166,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102906
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
145,62
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
145,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,54
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
102,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2302
164,54
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
164,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
144,89
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
144,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2303
108,92
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
108,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.19
Rozwiń więcej danych
202,91
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
202,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
173,37
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
173,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Liczba aktywnych styków: 2
217,20
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
217,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. FORD S-MAX wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód FORD S-MAX charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie FORD S-MAX powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.