31 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
93,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
93,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847152010
81,71
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
81,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
57,52
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
57,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005057
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
43,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10932
Ilość podłączonych styków: 3
76,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
76,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.039
Wymagana ilość: 1
52,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
83,96
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
83,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPNS015
45,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550862A
Ilość połączeń: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 55
100,25
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
100,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Zdjęcie producenta: 1
153,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
153,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,24
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
55,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E1000JPN
54,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
63,56
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
63,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
76,52
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
76,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009168201
Ilość połączeń: 3
128,39
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
128,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
103,68
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
103,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
53,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPAU001
25,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
25,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie NISSAN PRIMERA, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów NISSAN PRIMERA z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie NISSAN PRIMERA czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach NISSAN PRIMERA sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach NISSAN PRIMERA nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.