Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
31 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
94,64
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
94,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
58,09
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
58,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
43,50
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
43,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,53
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
60,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 49 zł
MAG064847152010
80,83
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
80,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
77,61
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
77,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
81,41
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
81,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
63,48
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
63,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
47,48
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
47,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
104,81
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
104,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
46,68
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
46,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Oe
380,83
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
380,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
34,26
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
34,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
90,43
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
90,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
76,52
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
76,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.043
92,36
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
92,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,19
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
49,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
43,53
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
43,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
92,04
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
92,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.039
Wymagana ilość: 1
43,51
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
43,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie NISSAN PRIMERA III, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów NISSAN PRIMERA III z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie NISSAN PRIMERA III czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach NISSAN PRIMERA III sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach NISSAN PRIMERA III nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.