69 produktów
Wybierz auto
Wysokość [mm]: 24
Dla numeru artykułu: 550281
Rozwiń więcej danych
26,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
26,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009163921
Ilość połączeń: 3
Napięcie znamionowe: 12
Rozwiń więcej danych
88,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
88,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Rozwiń więcej danych
81,76
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
81,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
97,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
165,37
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
165,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
171,78
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
171,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT150086010
71,92
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
71,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1294201500
91,38
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
91,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487150088910
75,89
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
75,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953316
103,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
103,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
71,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
71,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPAR011
Dla numeru oe: 55216241
Długość [mm]: 62.1
Rozwiń więcej danych
42,77
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
42,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
70,63
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
70,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS1072712B1
110,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
110,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
68,10
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
68,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
89,36
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
89,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
78,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009121331
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
88,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
88,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886524104
Długość przewodu [mm]: 320
Ilość biegunów: 3
87,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
87,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS1051812B1
Alternatywny zestaw naprawczy: Harness: 9001-933
96,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
96,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie OPEL COMBO C, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów OPEL COMBO C z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie OPEL COMBO C czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach OPEL COMBO C sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach OPEL COMBO C nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.