Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
19 produktów
Wybierz auto
Wysokość [mm]: 28
Ciężar [kg]: 0.024
Rozwiń więcej danych
123,88
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
123,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
110,03
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
110,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
96,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
96,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
77,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
77,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
128,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
128,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
85,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 2
80,87
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
80,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
83,77
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
83,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
100,66
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
100,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
69,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
69,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 28
Ciężar [kg]: 0.024
Rozwiń więcej danych
56,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
56,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.2
Rozwiń więcej danych
59,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
59,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
43,54
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
43,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
92,01
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
92,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
77,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
43,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
43,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
40,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
40,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
77,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.21
95,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
95,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie RENAULT KOLEOS, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów RENAULT KOLEOS z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie RENAULT KOLEOS czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach RENAULT KOLEOS sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach RENAULT KOLEOS nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.