44 produktów
Wybierz auto
47,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,08
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
40,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11030
Ilość podłączonych styków: 3
73,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 55.05
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
68,38
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
68,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
162,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV253
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
63,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI886513101
62,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
70,69
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
70,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 24
Ciężar [kg]: 0.026
Rozwiń więcej danych
46,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
94,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Zdjęcie producenta: 1
83,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADT37214C
Ciężar [kg]: 0.06
Zdjęcie producenta: 1
112,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232103029
178,76
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
178,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2001JPN
Ilość połączeń: 2
75,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS1050212B1
65,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
197,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
197,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
66,72
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
66,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
124,13
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
124,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847166010
109,05
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
109,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA COROLLA IX, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA COROLLA IX z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA COROLLA IX czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA COROLLA IX sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA COROLLA IX nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.