37 produktów
Wybierz auto
Kolor: Szary
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
347,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
347,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.23
59,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI886513101
62,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
91,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
42,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
42,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11154
Ilość podłączonych styków: 2
87,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
71,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
71,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953713
162,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY004
42,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
42,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY014
Dla numeru oe: 90919-05060
Dla numeru artykułu: 87714
Rozwiń więcej danych
29,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
29,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953497
76,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
64,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
64,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
56,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
56,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.43
69,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.088
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
131,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550866A
Wysokość [mm]: 30
Ilość połączeń: 3
65,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
150,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
53,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA LAND CRUISER, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA LAND CRUISER z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA LAND CRUISER czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA LAND CRUISER sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA LAND CRUISER nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.