20 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
49,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
49,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADT37214C
Ciężar [kg]: 0.06
Zdjęcie producenta: 1
109,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.43
111,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
65,74
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
65,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847166010
109,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
109,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953713
152,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847205010
55,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
55,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2076JPN
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
66,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY001
38,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
38,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
195,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
56,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
56,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI886513101
61,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005085
Rezystancja [ohm]: 1100
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
45,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY017
33,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
33,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2001JPN
Ilość połączeń: 2
75,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS1050212B1
65,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10902
Ilość połączeń: 2
Ilość podłączonych styków: 2
Rozwiń więcej danych
83,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
109,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 55.05
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
68,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
68,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
56,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
56,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA PREVIA, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA PREVIA z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA PREVIA czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA PREVIA sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA PREVIA nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.