30 produktów
Wybierz auto
0396SS11150
89,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.23
58,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
150,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550866A
Wysokość [mm]: 30
Ilość połączeń: 3
65,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
96,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
96,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 63.3
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
112,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
112,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
48,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
48,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
42,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
42,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005083
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
37,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
37,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953466
117,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
150,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
150,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY003
27,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
27,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY004
42,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
42,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Zdjęcie producenta: 1
82,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI886513101
62,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
58,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
49,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 24
Ciężar [kg]: 0.026
Rozwiń więcej danych
25,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
25,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA YARIS III, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA YARIS III z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA YARIS III czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA YARIS III sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA YARIS III nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.