61 produktów
Wybierz auto
47,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232103036
227,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
227,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11150
89,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11030
Ilość podłączonych styków: 3
71,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
71,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
49,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
49,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 2150
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
189,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009168011
Rezystancja [ohm]: 2250
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
192,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
192,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042240928131
Długość [mm]: 24
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
141,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550866A
Wysokość [mm]: 30
Ilość połączeń: 3
65,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY003
27,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
27,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY004
53,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
146,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
146,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI886513101
62,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY014
Dla numeru oe: 90919-05060
Dla numeru artykułu: 87714
Rozwiń więcej danych
42,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
42,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 24
Ciężar [kg]: 0.026
Rozwiń więcej danych
46,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
53,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
84,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
84,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953713
152,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847191010
74,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
74,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA YARIS, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA YARIS z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA YARIS czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA YARIS sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA YARIS nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.