60 produktów
Wybierz auto
47,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11150
89,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11030
Ilość podłączonych styków: 3
71,51
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
71,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232103036
236,33
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
236,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
146,89
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
146,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY003
27,31
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
27,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY004
53,57
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005081
Rezystancja [ohm]: 2200
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
69,04
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
69,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
48,27
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
48,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551179A
Wysokość [mm]: 32.5
Ilość połączeń: 2
63,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847186010
75,95
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
75,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847205010
56,62
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
56,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2035JPN
Ilość biegunów: 3
61,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2066JPN
Średnica zewnętrzna [mm]: 71
Ilość połączeń: 3
63,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV252
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
45,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009163841
Ilość połączeń: 3
149,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
53,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
84,68
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
84,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2004JPN
142,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA YARIS, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA YARIS z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA YARIS czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA YARIS sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA YARIS nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.