Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do VW GOLF VI

49 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór sterujący
145,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Sterowanie silnika: Łańcuch
107,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 19, Rodzaj napędu: bezpośredni, Tryb pracy: hydrauliczny
572,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 36, Ciężar [kg]: 0.626, średnica zewnętrzna [mm]: 81
168,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
132,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra, Tryb pracy: hydrauliczny
88,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 36, Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, Urządzenia napędzane: agregat napęd...
269,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Sterowanie silnika: Łańcuch
150,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VIJ11151789301

VIKA 11151789301

85,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Numer komponentu: 120-09-027
282,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica zewnętrzna [mm]: 88, Rodzaj zaworu: zawór magnetyczny
133,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 36, Ciężar [kg]: 0.626, średnica zewnętrzna [mm]: 81, uwzględnić informację ...
378,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 19, Sterowanie silnika: Łańcuch, Rodzaj zaworu: dla zaworów wydechowych
680,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: KOL50007784

KOLBENSCHMIDT 50007784

122,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 19
600,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 28, Szerokość [mm]: 14.2, Ciężar [kg]: 0.3, średnica wewnętrzna [mm]: 52, śre...
75,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 38
216,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z ...
1 804,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: hydrauliczny
102,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VAIV105605

VAICO V10-5605

Strona zabudowy: Strona wylotowa, Sterowanie silnika: Łańcuch, Artykuł uzupełniający / informac...
3 064,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu VW GOLF VI

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach VW GOLF VI jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie VW GOLF VI?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu VW GOLF VI, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

VW GOLF VI – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW GOLF VI to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.