61 produktów
Wybierz auto
ELR429550
Średnica zewnętrzna [mm]: 26
13,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR391020
Szerokość [mm]: 8.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 32
17,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
17,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB18979
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 309,56
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 309,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
051550007634
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 770,75
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 770,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
051550007635
Strona zabudowy: Strona wylotowa
1 393,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 393,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zaworów
985,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
985,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007673
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 526,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 526,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM01281
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
569,19
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
569,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA428017210
789,62
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
789,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
0460CM052180
Strona zabudowy: Strona wylotowa
532,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
532,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zaworów
768,11
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
768,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052274
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Średnica [mm]: 49.4
Rozwiń więcej danych
373,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
373,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052275
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Średnica [mm]: 49.4
Rozwiń więcej danych
373,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
373,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052276
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Średnica [mm]: 49.4
Rozwiń więcej danych
373,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
373,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM981
Strona zabudowy: Wlot
821,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
821,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007056
Strona zabudowy: Strona wylotowa
381,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
381,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176005
Dla numeru oe: 03c 109 101 dc
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
506,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
506,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
051550007022
Strona zabudowy: Strona wylotowa
494,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
494,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM01282
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
555,04
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
555,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Cast
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
526,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
526,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów VW GOLF VI mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach VW GOLF VI, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut VW GOLF VI, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu VW GOLF VI, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.