51 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
203,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Straight connector
140,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
207,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0100
156,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.147
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
216,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
216,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
150,84
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
150,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116491
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
149,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
149,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
164,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV052
107,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV009
Ciężar [kg]: 0.17
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
107,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
258,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
258,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
98,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
98,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
108,79
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
108,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014001180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
235,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
235,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103731
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
180,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.052
Zdjęcie producenta: 1
124,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
110,42
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
110,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117480
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
189,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899110
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
128,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
128,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW GOLF VI wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW GOLF VI charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW GOLF VI powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.