46 produktów
Wybierz auto
0338706117260
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
135,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510541292
Ilość zębów: 36
Ciężar [kg]: 0.626
Rozwiń więcej danych
169,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
255,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
255,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479116504
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Hydrauliczny
110,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 36
Ciężar [kg]: 0.626
Rozwiń więcej danych
380,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
380,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.535
Rozwiń więcej danych
773,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
773,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12009027
Numer komponentu: 120-09-027
300,30
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
300,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.07
Zdjęcie producenta: 1
147,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091699201
Ilość zębów: 36
Ciężar [kg]: 0.626
Rozwiń więcej danych
313,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
313,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOVB11866
167,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
167,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99061712001
130,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA427109430
Ilość zębów: 36
Rodzaj napędu: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
948,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
948,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
96,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
96,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 38
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
271,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
349,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
349,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
373,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
373,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12009025
Numer komponentu: 120-09-025
265,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV0103
122,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKZVW005
Ilość zębów: 38
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
199,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
199,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
362,32
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
362,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach VW JETTA VI jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu VW JETTA VI, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW JETTA VI to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.