48 produktów
Wybierz auto
0338706117260
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
154,24
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
154,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510541292
Ilość zębów: 36
Ciężar [kg]: 0.626
Rozwiń więcej danych
168,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
168,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116504
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Hydrauliczny
86,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
86,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
263,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
263,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV103846
129,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
129,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 88
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
205,04
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
205,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12009027
Numer komponentu: 120-09-027
292,95
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
292,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 36
Ciężar [kg]: 0.626
Rozwiń więcej danych
378,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
378,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.07
Zdjęcie producenta: 1
145,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
145,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0103
118,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
118,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 38
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
266,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
266,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
695,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
695,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11151787601
113,61
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
113,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899066
Ilość zębów: 36
Tryb pracy: Mechaniczne
Rozwiń więcej danych
572,17
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
572,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
447,41
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
447,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV0109
151,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
151,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
354,03
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
354,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
80,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
80,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12009025
Numer komponentu: 120-09-025
262,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
262,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOVB11866
160,55
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
160,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach VW JETTA VI jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu VW JETTA VI, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW JETTA VI to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.