42 produktów
Wybierz auto
ELR429550
Średnica zewnętrzna [mm]: 26
13,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR391020
Szerokość [mm]: 8.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 32
17,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB18979
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 309,56
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 309,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007673
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 526,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 526,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
3 449,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
3 449,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zaworów
768,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
768,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOVB18980
Strona zabudowy: Strona wylotowa
915,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
915,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Cast
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
526,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
526,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM01282
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
557,75
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
557,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKZVW000
Strona zabudowy: Strona wylotowa
484,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
484,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM961
Strona zabudowy: Wlot
Materiał: Stal
976,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
976,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471C347
Opcja wyposażenia: Cast
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
623,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
623,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM1006
Strona zabudowy: Wlot
910,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
910,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM962
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Materiał: Stal
1 017,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 017,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM982
Strona zabudowy: Strona wylotowa
1 233,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 233,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052298
Strona zabudowy: Strona wylotowa
345,23
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
345,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052297
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
345,23
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
345,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176004
Dla numeru oe: 03c 109 101 dd
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
412,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
412,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176005
Dla numeru oe: 03c 109 101 dc
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
506,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
506,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
AMC647291
Dla numeru oe: 03l109022, 03l109022d
Grubość [mm]: 0
Rozwiń więcej danych
764,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
764,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów VW JETTA VI mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach VW JETTA VI, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut VW JETTA VI, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu VW JETTA VI, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.