48 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
30,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
30,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOS8325
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Rozwiń więcej danych
18,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341240290
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
60,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
60,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041777006700
Specyfikacja: 1
50,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340814053800
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041777006600
90,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
90,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOS7323
Szerokość 1 [mm]: 10
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
38,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
46,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l 109 096 b
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
36,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
36,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341092750
52,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
43,90
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
43,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713677200
Materiał: Aluminium, acm (poliakryl-kauczuk)
59,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
59,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341217320
Kształt: Okrągły
Materiał: Guma
36,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
36,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340814273400
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen), acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
24,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341242620
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)
Rozwiń więcej danych
26,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Grubość [mm]: 8
Rozwiń więcej danych
31,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU15101100
Szerokość [mm]: 8
Średnica wewnętrzna [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
59,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
59,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX700094
31,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie VW JETTA VI uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie VW JETTA VI, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie VW JETTA VI, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).