Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki wałka, napinacza łańcucha, obudowy rozrządu do VW JETTA VI

48 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: od strony czołowej, Grubość [mm]: 10, Ciężar [kg]: 0.01, Materiał: ACM (polia...
31,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony czołowej, Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny, Szerokość 1 [mm]: 10, ś...
18,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 10, Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk), średnica wew...
35,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra, Materiał: Guma, Liczba otworów do mocowania: 5
59,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacja: 1
50,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 10, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 32, średnica zewn...
34,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
52,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
24,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 03L 109 096 B, Strona zabudowy: głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów, Strona zab...
36,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 8, Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen), średnica wewnętrzna [mm]: 24, średn...
25,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Aluminium, ACM (poliakryl-kauczuk)
51,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 8, Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen), ACM (poliakryl-kauczuk), średnica wew...
25,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość 1 [mm]: 10, średnica zewnętrzna 1 [mm]: 47, średnica wewnętrzna 1 [mm]: 32
41,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra
49,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość 1 [mm]: 8, Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk), Rodzaj gwintu...
27,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 8, średnica wewnętrzna [mm]: 24, średnica zewnętrzna [mm]: 39, Rodzaj gwintu: ...
60,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj uszczelnienia: uszelka gumowo-metalowa, Materiał uszczelnienia wargowego: ACM (poliakryl-kau...
51,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 03L 109 096B, Strona zabudowy: głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów, Rodzaj uszc...
32,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 03L 109 096, Strona zabudowy: głowica cylindra, Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stal...
29,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAX700094

MAXGEAR 70-0094

31,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Uszczelniacz wałka rozrządu – VW JETTA VI

W samochodzie VW JETTA VI uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.

Simering wałka rozrządu w samochodzie VW JETTA VI – kiedy go wymienić?

Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie VW JETTA VI, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.

Jak wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w samochodzie VW JETTA VI?

Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie VW JETTA VI, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).