Powiadom mnie o dostępności

Zawory zmiennych faz rozrządu do VW JETTA VI

43 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zawór zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.54.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

234,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

234,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 107450

Ciężar [kg]: 0.147

Ilość połączeń: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

215,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

215,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu VAICO V10-3730

Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny

Ilość biegunów: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

148,67

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

148,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu SWAG 33 10 2684

Dla numeru oe: 06h 115 243 m

Strona zabudowy: Na dole

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

136,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

136,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu GATES VVS161

Długość [mm]: 44

Szerokość [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

162,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

162,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

124,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

124,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

89,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

89,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu HEPU 21-5024

Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny

Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

177,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

177,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu CONTINENTAL/VDO 2800014002180

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1

235,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

235,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu CONTINENTAL/VDO 2800014008180

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1

525,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

525,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

97,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

97,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

103,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

103,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

255,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

255,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu HEPU 21-5020

Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny

Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

193,41

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

193,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu HEPU 21-5023

Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny

Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

226,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

226,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu HEPU 21-5052

Dla numeru oe: 06k 115 243 l

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

128,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

128,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu HART 927 402

Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny

Ilość biegunów: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

109,87

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

109,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

177,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

177,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

105,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

105,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

218,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

218,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW JETTA VI

Zawór zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW JETTA VI – za co odpowiada?

Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW JETTA VI wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.

VW JETTA VI – objawy usterki zaworu zmiennych faz rozrządu

Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW JETTA VI charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.

Diagnostyka usterek zaworu zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW JETTA VI

Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW JETTA VI powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.