Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do VW POLO

38 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Regulator zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.26.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

146,52

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

146,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu INA 427 1109 30

Ilość zębów: 19

Rodzaj napędu: Bezpośredni

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

585,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

585,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 54-1292

Ilość zębów: 36

Ciężar [kg]: 0.626

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

168,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

168,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
INA 427 0037 10

INA 427 0037 10

INA427003710

Rodzaj napędu: Łańcuch

81,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

81,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 173771

Ciężar [kg]: 0.917

Zdjęcie producenta: 1

509,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

509,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 47192

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Ciężar [kg]: 0.535

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

808,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

808,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

110,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

110,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu TOPRAN 117 242

Ilość zębów: 36

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

260,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

260,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 45084

Ilość zębów: 36

Ciężar [kg]: 0.626

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

376,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

376,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

210,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

210,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7025

Ilość zębów: 19

Sterowanie silnika: Łańcuch

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

674,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

674,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM0752

Ilość zębów: 36

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

360,59

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

360,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu ABAKUS 120-09-025

Numer komponentu: 120-09-025

262,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

262,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu NTY RKZ-VW-002

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

415,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

415,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7091

Dla numeru oe: 04e 109 088 p

Ilość zębów: 48

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

573,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

573,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

83,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

83,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

82,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

82,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HART 927 414

Ilość zębów: 36

Średnica zewnętrzna [mm]: 81

174,08

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

174,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator zmiennych faz rozrządu BGA OCV0116

Grubość [mm]: 28

Średnica wewnętrzna [mm]: 52

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

85,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

85,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

370,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

370,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW POLO

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu VW POLO

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach VW POLO jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie VW POLO?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu VW POLO, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

VW POLO – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW POLO to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.