Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do VW POLO

38 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

VIKA
BORSEHUNG
INA
TOPRAN
HEPU
FEBI BILSTEIN
MAXGEAR
VAICO
ABAKUS
ASHIKA
BGA
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Regulator zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.26.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

134,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

134,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu INA 427 1109 30

Ilość zębów: 19

Rodzaj napędu: Bezpośredni

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

554,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

554,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 173771

Ciężar [kg]: 0.917

Zdjęcie producenta: 1

488,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

488,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 54-1292

Ilość zębów: 36

Ciężar [kg]: 0.626

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

168,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

168,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu TOPRAN 117 242

Ilość zębów: 36

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

252,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

252,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
INA 427 0037 10

INA 427 0037 10

INA427003710

Rodzaj napędu: Łańcuch

79,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

79,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 45084

Ilość zębów: 36

Ciężar [kg]: 0.626

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

384,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

384,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

85,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

85,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu INA 427 1094 30

Ilość zębów: 36

Rodzaj napędu: Łańcuch

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

916,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

916,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

185,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

185,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7025

Ilość zębów: 19

Sterowanie silnika: Łańcuch

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

621,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

621,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu ABAKUS 120-09-025

Numer komponentu: 120-09-025

262,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

262,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu ET ENGINETEAM VT0002

Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 19

610,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

610,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu METZGER 0899066

Ilość zębów: 36

Tryb pracy: Mechaniczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

600,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 19.09

600,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 54-1534

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

269,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

269,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

598,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 19.09

598,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu VAICO V10-4822

Ilość zębów: 19

Strona zabudowy: Strona wylotowa

801,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

801,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

282,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 19.09

282,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu TOPRAN 116 125

Tryb pracy: Elektryczny

Ilość biegunów: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

571,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 19.09

571,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

428,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

428,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW POLO

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu VW POLO

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach VW POLO jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie VW POLO?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu VW POLO, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

VW POLO – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW POLO to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.