Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki wałka, napinacza łańcucha, obudowy rozrządu do MINI ONE/COOPER II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Uszczelniacz wałka rozrządu VICTOR REINZ 81-35552-00

Szerokość [mm]: 7

Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen), acm (poliakryl-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

45,16

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

45,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu TOPRAN 302 251

Wysokość [mm]: 7

Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

22,66

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

22,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

29,23

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 30.04

U ciebie: śr. 30.04

29,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu ELRING 026.740

Szerokość [mm]: 7

Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

47,61

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

47,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu AJUSA 15083800

Szerokość [mm]: 7

Średnica wewnętrzna [mm]: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,04

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

49,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ELRING 250.890

Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)

69,69

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

69,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu INA 413 0406 10

Szerokość [mm]: 7

Średnica wewnętrzna [mm]: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

59,00

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

59,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu BGA OS8371

Szerokość 1 [mm]: 7

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 47

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

45,79

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

45,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

64,63

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

64,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MINI ONE/COOPER II

Uszczelniacz wałka rozrządu – MINI ONE/COOPER II

W samochodzie MINI ONE/COOPER II uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.

Simering wałka rozrządu w samochodzie MINI ONE/COOPER II – kiedy go wymienić?

Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie MINI ONE/COOPER II, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.

Jak wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w samochodzie MINI ONE/COOPER II?

Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie MINI ONE/COOPER II, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).