🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do MINI ONE/COOPER II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

7,57 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
7,70 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
101,13 zł
101,13 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
124,21 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
71,16 zł
71,16 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
119,37 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
71,59 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
137,35 zł
137,35 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
78,68 zł
78,68 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MINI

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu MINI ONE/COOPER II

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MINI ONE/COOPER II to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MINI ONE/COOPER II może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie MINI ONE/COOPER II – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MINI ONE/COOPER II to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.