6 produktów
Wybierz auto
0338706117050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
308,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
308,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338706117060
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
308,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
308,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
188,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.02
188,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554005A
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ilość połączeń: 2
194,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 27.02
194,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV401425
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
271,20
zł/szt.
Kraków: pon. 03.03
U ciebie: pon. 03.03
271,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV401424
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
273,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. CHEVROLET EQUINOX Equinox II wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód CHEVROLET EQUINOX Equinox II charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie CHEVROLET EQUINOX Equinox II powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.