27 produktów
Wybierz auto
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
125,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
125,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV420629
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
256,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
256,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
283,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
283,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554041A
Ilość połączeń: 2
118,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62940109
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
545,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
545,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
191,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117340
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
281,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
281,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
140,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 118
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
146,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2411012
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 2
293,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
293,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899118
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
246,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
246,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.178
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
276,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
276,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
178,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
178,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920gr
Jakość: Equivalent
275,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
275,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 2
92,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
92,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554047A
Ilość połączeń: 2
138,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV027
Rodzaj skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
93,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899111
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
223,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
223,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV026
Ciężar [kg]: 0.18
Ilość biegunów: 2
111,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. CITROËN C5 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód CITROËN C5 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie CITROËN C5 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.