21 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
196,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
196,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
150,84
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
150,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554054A
94,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
94,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554057A
Ilość otworów: 2
Rodzaj zaworu: Z zaworami dolotowymi, z zaworami wylotowymi
Rozwiń więcej danych
274,59
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
274,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA33102684
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
138,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
138,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
295,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
295,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
224,26
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
224,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
87,63
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
87,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
106,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
106,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
96,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
96,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899121
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
257,39
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
257,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV052
107,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
107,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEFRVW003
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
85,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
85,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
90,82
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
90,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104332
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
210,78
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
210,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116492
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
149,71
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
149,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899110
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
128,22
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
128,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117370
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
285,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
285,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
128,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
128,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
118,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
118,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. SKODA SUPERB II wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód SKODA SUPERB II charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie SKODA SUPERB II powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.