Powiadom mnie o dostępności

Zawory zmiennych faz rozrządu do TOYOTA CAMRY V

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

BGA
GATES
OSSCA
SKV
FEBI BILSTEIN
TOPRAN
Zawór zmiennych faz rozrządu GATES VVS108

Długość [mm]: 123

Szerokość [mm]: 28.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

167,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

167,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

118,42

zł/szt.

Kraków: czw. 11.09

U ciebie: czw. 11.09

118,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

95,46

zł/szt.

Kraków: czw. 11.09

U ciebie: czw. 11.09

95,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

96,79

zł/szt.

Kraków: czw. 11.09

U ciebie: czw. 11.09

96,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu TOPRAN 600 515

Strona zabudowy: Głowica cylindra

Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

102,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

164,80

zł/szt.

Kraków: czw. 11.09

U ciebie: czw. 11.09

164,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

182,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

182,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

148,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

148,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

121,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

121,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

102,31

zł/szt.

Kraków: czw. 11.09

U ciebie: czw. 11.09

102,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 175144

Dla numeru oe: 15330-28020

Ciężar [kg]: 0.184

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

165,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

165,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu GATES VVS109

Długość [mm]: 108

Szerokość [mm]: 28.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

177,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

177,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu GATES VVS107

Długość [mm]: 122

Szerokość [mm]: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

136,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.09

136,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA CAMRY V

Zawór zmiennych faz rozrządu w samochodzie TOYOTA CAMRY V – za co odpowiada?

Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. TOYOTA CAMRY V wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.

TOYOTA CAMRY V – objawy usterki zaworu zmiennych faz rozrządu

Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód TOYOTA CAMRY V charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.

Diagnostyka usterek zaworu zmiennych faz rozrządu w samochodzie TOYOTA CAMRY V

Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie TOYOTA CAMRY V powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.