6 produktów
Wybierz auto
0338706117180
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
347,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
347,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 119
Szerokość [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
214,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
214,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.313
Rozwiń więcej danych
260,72
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
260,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554060A
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
302,08
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
302,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
271,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
271,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.315
Rozwiń więcej danych
260,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
260,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VOLVO XC90 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VOLVO XC90 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VOLVO XC90 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.