22 produktów
Wybierz auto
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
147,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
200,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014008180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
500,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
500,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
173,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899121
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
254,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
254,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 121
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
262,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
262,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
82,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
82,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554054A
93,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554057A
Ilość otworów: 2
Rodzaj zaworu: Z zaworami dolotowymi, z zaworami wylotowymi
Rozwiń więcej danych
196,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
105,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102684
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
137,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
137,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
96,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
210,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117370
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
288,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
288,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
118,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 96
Szerokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
135,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
292,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
292,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479116492
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
148,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEFRVW003
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
81,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
127,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW PASSAT CC wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW PASSAT CC charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW PASSAT CC powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.