25 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
417,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
417,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
458,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
458,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.147
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
208,42
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
208,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
314,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
314,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
202,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
202,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
110,42
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
110,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
130,38
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
130,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość otworów: 2
Rodzaj zaworu: Z zaworami dolotowymi, z zaworami wylotowymi
Rozwiń więcej danych
274,59
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
274,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
257,39
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
257,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
210,78
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
210,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
149,71
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
149,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
535,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
535,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
530,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
530,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona wylotowa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
161,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
161,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
106,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
106,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
85,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
85,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
239,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
239,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.166
Rozwiń więcej danych
285,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
285,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
129,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
129,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
220,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
220,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW TOUAREG I wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW TOUAREG I charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW TOUAREG I powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.