12 produktów
Wybierz auto
04760150600
Długość [mm]: 70.7
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
370,28
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
370,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
415,82
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
415,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM0332
252,17
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
252,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
04760160200
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
374,82
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
374,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743700700
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
451,80
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
451,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8743700000
Długość [mm]: 71.15
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
401,19
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
401,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8710700010
Długość [mm]: 70.7
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Rozwiń więcej danych
414,25
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
414,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM008550VR2
Opcja wyposażenia: With ring compressor
Średnica cylindra [mm]: 72.4
Rozwiń więcej danych
765,45
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
765,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK148050
Opcja wyposażenia: With oil cooling
Długość [mm]: 65.2
Rozwiń więcej danych
389,15
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
389,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK48000
Opcja wyposażenia: From 01.2007, with oil cooling
Długość [mm]: 71.15
Rozwiń więcej danych
285,84
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
285,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK26050
Opcja wyposażenia: Hard anodized, only for turbocharge, tapered con rod, up to euro 6, without oil cooling
Długość [mm]: 50.9
Rozwiń więcej danych
226,49
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
226,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM6601
219,19
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
219,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.