12 produktów
Wybierz auto
MAL081PI00104002
Długość [mm]: 47.5
Średnica cylindra [mm]: 77.5
Rozwiń więcej danych
379,12
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
379,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK67050
Opcja wyposażenia: Without oil cooling
Długość [mm]: 47.5
Rozwiń więcej danych
264,32
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
264,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM006800
Długość [mm]: 50.15
Średnica cylindra [mm]: 77
Rozwiń więcej danych
405,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
405,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL081PI00104000
Długość [mm]: 47.5
Średnica cylindra [mm]: 77
Rozwiń więcej danych
444,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
444,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM006850
Długość [mm]: 50.15
Średnica cylindra [mm]: 77.5
Rozwiń więcej danych
398,95
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
398,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM011750
Średnica cylindra [mm]: 77.5
Długość trzpienia [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
416,60
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
416,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM011700
Średnica cylindra [mm]: 77
Wielkość kompresji [mm]: 28.5
Rozwiń więcej danych
416,60
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
416,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
472,40
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
472,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
297,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
297,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK67000
Opcja wyposażenia: Without oil cooling
Długość [mm]: 47.5
Rozwiń więcej danych
264,32
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
264,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
472,40
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
472,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL039PI00123002
Długość [mm]: 50.69
Średnica cylindra [mm]: 77.5
Rozwiń więcej danych
329,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
329,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie MINI COUPÉ/ROADSTER zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie MINI COUPÉ/ROADSTER jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie MINI COUPÉ/ROADSTER może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.