🔥 -7% na klocki i tarcze hamulcowe! Kod: HAMULCE7

Powiadom mnie o dostępności

Tłoki do MITSUBISHI

4 produkty

add-car Auto
Kategorie
Filtruj filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

424,23 zł

Dostawa na środę, 24 kwietnia

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
444,62 zł

Dostawa na środę, 24 kwietnia

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
424,26 zł

Dostawa na środę, 24 kwietnia

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
400,43 zł

Dostawa na czwartek, 25 kwietnia

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz model MITSUBISHI

Części zamienne do MITSUBISHI

Tłok w samochodzie MITSUBISHI – do czego służy?

Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie MITSUBISHI zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.

Jak działa tłok w autach MITSUBISHI?

Zasada działania tłoka w samochodzie MITSUBISHI jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.

Tłok w samochodzie MITSUBISHI – najczęstsze uszkodzenia

Tłok w samochodzie MITSUBISHI może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.