10 produktów
Wybierz auto
Producenci
MAL021PI00125001
Długość [mm]: 70.48
Średnica cylindra [mm]: 80.25
Rozwiń więcej danych
266,21
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
266,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742490700
Długość [mm]: 70.5
Średnica cylindra [mm]: 80.5
Rozwiń więcej danych
335,44
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
335,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742490000
Długość [mm]: 70.5
Średnica cylindra [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
355,27
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
355,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712340040
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
304,73
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
304,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00118100
Długość [mm]: 50
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
380,42
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
380,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00122000
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
215,55
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
215,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL021PI00125002
Długość [mm]: 70.48
Średnica cylindra [mm]: 80.5
Rozwiń więcej danych
228,38
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
228,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL021PI00128001
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76.25
Rozwiń więcej danych
281,18
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
281,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00132000
Długość [mm]: 55
Średnica cylindra [mm]: 79.5
Rozwiń więcej danych
350,23
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
350,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00132002
Długość [mm]: 55
Średnica cylindra [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
350,23
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
350,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT FLUENCE zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT FLUENCE jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie RENAULT FLUENCE może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.