7 produktów
Wybierz auto
0479723344
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
82,13
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
82,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
74,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
74,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
81,73
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
81,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 17000
Do cisnienia [pa]: 105000
95,65
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
95,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
100,91
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
100,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152341
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
111,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
111,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
68,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
68,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie FIAT ULYSSE przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie FIAT ULYSSE to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.