8 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
97,50
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
97,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
101,26
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
101,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 18590 67g00
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
96,80
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
96,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 10000
Do cisnienia [pa]: 250000
Rozwiń więcej danych
187,17
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
187,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
78,25
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
78,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
124,42
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
124,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
75,51
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
75,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
69,66
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
69,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie FIAT ULYSSE II przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie FIAT ULYSSE II to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.