8 produktów
Wybierz auto
0479723344
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
67,96
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
67,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400411
Od cisnienia [pa]: 10000
Do cisnienia [pa]: 250000
Rozwiń więcej danych
185,37
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
185,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
77,50
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
77,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 18590 67g00
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
95,87
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
95,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
100,29
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
100,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
68,99
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
68,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152341
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
123,22
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
123,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
74,79
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
74,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie FIAT ULYSSE II przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie FIAT ULYSSE II to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.