6 produktów
Wybierz auto
ELR801550
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,77
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
14,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041819016593B
Wysokość 1 [mm]: 8
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
16,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
16,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041819016594B
Wysokość 1 [mm]: 7
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041819020127B
Wysokość 1 [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
24,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR247300
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
16,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
16,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR928100
Wieloczęściowy: 3-częściowy
57,03
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
57,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe ciśnienie oleju silnikowego jest w aucie MITSUBISHI zapewniane przez poprawnie pracującą pompę oleju. Tłoczy ona środek smarny do wszystkich kanalików olejowych, zapewniając prawidłowe smarowanie. Uszczelki pompy oleju są elementami zapewniającymi szczelność pompy. To dzięki nim pompa może skutecznie zasysać olej z miski olejowej, a następnie rozprowadzać go po silniku.
Uszkodzenie lub zużycie uszczelki pompy oleju w samochodzie MITSUBISHI powoduje wyciek oleju i utratę ciśnienia. Objawy tej usterki mogą wskazywać na niewłaściwą pracę samej pompy lub nieszczelność innego elementu, np. miski olejowej. Mowa tu o ubytku oleju (pobieraniu go przez silnik w nadmiarze), a w krytycznym momencie o zapaleniu się czerwonej kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Silnik samochodu MITSUBISHI nie jest przystosowany do pracy ze zbyt małą ilością oleju silnikowego, dlatego też wszystkie wyżej opisane objawy awarii wymagają natychmiastowej interwencji. W celu zdiagnozowania stanu uszczelek pompy oleju wykonać należy oględziny pompy pod kątem śladów oleju na jej obudowie. Ich wykrycie wskazuje na konieczność wymiany uszczelki pompy na nowy element. Po tej czynności warto przeprowadzić test szczelności układu.