14 produktów
Wybierz auto
Opcja wyposażenia: Cast
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
516,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
516,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEHV0394
Numer podwozia od: A1000001
Strona zabudowy: Strona wylotowa
402,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
402,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM1012
Strona zabudowy: Strona wylotowa
623,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
623,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM1013
Strona zabudowy: Wlot
587,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
587,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM1014
Strona zabudowy: Strona wylotowa
626,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
626,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM947
Strona zabudowy: Strona wylotowa
789,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
789,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007113
Strona zabudowy: Strona wylotowa
552,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
552,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM1020
Strona zabudowy: Wlot
675,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
675,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052259
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
343,02
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
343,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Cast
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
496,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
496,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA428017710
288,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
288,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA428017810
288,56
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
288,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM1022
Strona zabudowy: Wlot
Długość opakowania [cm]: 61.5
Rozwiń więcej danych
548,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
548,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM1023
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Długość opakowania [cm]: 61
Rozwiń więcej danych
548,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
548,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów OPEL MOKKA mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach OPEL MOKKA, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut OPEL MOKKA, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu OPEL MOKKA, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.