19 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.146
Rozwiń więcej danych
173,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427001410
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
108,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
112,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554003A
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
86,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA40946086
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
120,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
109,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
80,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG06125
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Długość [mm]: 76.2
Rozwiń więcej danych
124,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
116,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
332,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
332,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
73,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
73,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
342,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
342,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV9500
125,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
125,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479208858
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
90,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
166,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
166,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Długość [mm]: 76.2
Rozwiń więcej danych
120,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 116
Szerokość [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
115,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 66
Szerokość [mm]: 66
Rozwiń więcej danych
149,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117080
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
256,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
256,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. OPEL MOKKA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód OPEL MOKKA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie OPEL MOKKA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.