Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do CHRYSLER 300 C I

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 197,16

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 197,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Elektroniczny

Rodzaj zaworu: Zawór sterujący

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

548,18

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

548,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Elektryczny

Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

889,45

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

889,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

854,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

854,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 237,28 zł

Ograniczenia producenta: Wahler

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 062,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

1 062,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 162,36 zł

222,94

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

222,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

974,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

974,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Elektryczny

507,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

507,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Elektroniczny

Rodzaj zaworu: Zawór sterujący

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

518,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

518,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Elektroniczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

802,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

802,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHRYSLER 300 C I

Zawór EGR w samochodach CHRYSLER 300 C I

Zawór EGR w samochodzie CHRYSLER 300 C I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie CHRYSLER 300 C I

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

CHRYSLER 300 C I – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach CHRYSLER 300 C I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.