41 produktów
Wybierz auto
NIS98206
184,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH150000302
Tryb pracy: Elektryczny
258,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
258,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338728069030
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
325,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
325,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRPE001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
147,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
147,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRVW000
155,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
155,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60226
Tryb pracy: Elektryczny
249,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112102
261,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
261,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRAU014
139,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
139,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112098
288,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
288,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRI881328008
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
255,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
255,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS98191
187,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88117E
Jakość: Equivalent
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
344,57
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
344,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88144E
Jakość: Equivalent
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla bez filtra cząstek stałych (dpf)
358,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
358,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88117
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
417,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
417,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
03356NU010171071
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
322,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
322,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
335,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
335,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
040145630
Ciężar [kg]: 0.918
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
165,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
165,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
147,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX270160
149,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274072
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
134,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach CITROËN JUMPY Jumpy I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.