41 produktów
Wybierz auto
ASH150000302
Tryb pracy: Elektryczny
241,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
241,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS98206
186,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
186,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
823,70
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
823,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338728069030
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
339,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
339,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88144E
Jakość: Equivalent
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla bez filtra cząstek stałych (dpf)
348,61
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
348,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
344,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
344,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
040136760
Ciężar [kg]: 0.66
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
283,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
283,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
145,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
145,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRPE000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
123,13
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
123,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350700405
Tryb pracy: Pneumatyczny
Norma emisji spalin: Euro 3
Rozwiń więcej danych
346,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
346,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP721918
Tryb pracy: Elektryczny
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
182,30
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
182,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK710922D1
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
190,62
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
190,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS98191
185,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
185,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274072
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
140,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
140,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274116
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla bez filtra cząstek stałych (dpf)
184,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
184,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX270160
148,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
148,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60226
Tryb pracy: Elektryczny
271,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
271,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555188A
Ilość połączeń: 5
345,62
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
345,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555005A
Ciężar [kg]: 0.71
252,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
252,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112027
190,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
190,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach CITROËN JUMPY Jumpy I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.